Idag så var snøen borte igjen i Liverpool, og da tørr også lokalbefolkningen å bevege seg utendørs, uten paraply, kart og kompass osv. Så sånn er det.

2 kommentar to “Idag så var snøen borte igjen i Liverpool, og da tørr også lokalbefolkningen å bevege seg utendørs, uten paraply, kart og kompass osv. Så sånn er det.”

  1. Anonymous Says:

    Fint å se du poster om noe annet enn disse illuminati teoriene dine. Det kan være sunt å la sånt få en pause av og til!

  2. johncons Says:

    Hei,

    jeg skriver om alt mulig forskjellig jeg, vil jeg mene.

    Men poenget med bloggen, er jo at jeg er i en nødsituasjon.

    Jeg overhørte i 2003, at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, på Rimi Bjørndal, da jeg hadde en ekstrajobb der, mens jeg studerte på ingeniørhøyskolen.

    Så jeg er i en nødsituasjon, for ingen forteller meg hva som foregår.

    Og jeg visste ikke engang at det var mafia i Norge.

    Så nekter på toppen av dette politiet å fortelle hva som foregår.

    Så prøver jeg å finne ut hva som foregår da, i Norge, siden jeg ikke får rettighetene mine der, selv om jeg er norsk.

    Jeg møtte rømme til England i 2004, og igjen i 2005.

    Men her forteller heller ingen meg hva som foregår.

    Så det er det som er hovedpoenget med bloggen da.

    Å prøve å varsle om at noe er galt, og prøve å finne ut hva som foregår.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

Legg igjen en kommentar

