Jævla svin. (In Norwegian).

Hvorfor lar alle politiet pine meg.

Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine.

Jeg vet ikke hva som foregår.

Jeg lever i et helvete her.

Faens svin hele gjengen.

5 kommentar to “Jævla svin. (In Norwegian).”

  1. Anonymous Says:

    Hvorfor lar du folk kommentere på bloggen din når du tydeligvis ikke tør å godkjenne dem?

  2. johncons Says:

    Det spørs hva dem skriver det.

    Hvis dem bare skriver dritt., så gidder jeg ikke jeg ikke da det med.

    Jeg setter grensen ved mobbing/personangrep/trakassering.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  3. johncons Says:

    PS.

    Muligheten til å skrive anonyme kommentarer.

    Den tok jeg med, i tilfelle noen ville si anonymt, hva som foregikk i Norge.

    Om hva som er galt, siden folk ikke får rettighetene sine, og siden det er noe ‘mafian’, dvs. mafia i Norge, som det ikke er åpenhet om fra myndighetene.

    Men hvis folk skriver ‘vanlige kommentarer’ så er det fullt lov å skrive navnet sitt f.eks.

    Det er ikke for å gi folk anledning til å mobbe/trakassere, at jeg som en prøveordning innførte muligheten til å kommentere anonymt.

    Erik Ribsskog

  4. Anonymous Says:

    Men hvis du tror at denne «mafian» er etter deg, hvorfor har de ikke tatt deg enda da?

  5. johncons Says:

    Nei,

    det får du nesten spørre den ‘mafian’ om.

    Jeg ble forsøkt drept på min onkels nå eksdame Grethe Ingebrigtsens gård, i Kvelde i Larvik, i 2005.

    Og etter det dro jeg til Liverpool.

    Jeg fant en båt, og rodde i et par timer på Farris-vannet, ved Larvik.

    Og så tok jeg kontakt med Kripos og politiet i Nederland, Norge og England da.

    Det kan være at denne ‘mafian’ arbeider med å få kontroll da.

    Men at jeg har klart å finne på ting, sånn at de ikke har klart å bygge et bra nok nett rundt meg, til å kverke meg enda.

    Noe sånt.

    Hva vet jeg.

    Jeg sendte jo e-poster til Kripos og Eva Joly og alt sånt, i 2006, kanskje det hjalp.

    Og nå er det jo over hele internett omtrent.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

Legg igjen en kommentar

