StatCounter: Noen i England søker på ‘royal links to the illuminati youtube’, på Google. (In Norwegian)

http://aolsearch.aol.co.uk/aol/search?invocationType=topsearchbox.search&query=royal%20links%20to%20the%20illuminati%20youtube&rp=

PS.

Nå har jeg skrevet en del på engelsk på bloggen, i det siste, så nå får noen engelske folk opp bloggen min på Google og, noen ganger, virker det som, når de søker på Google da.

(Så jeg burde kanskje være forsiktig med å klage for mye på USA, for Google er jo i USA da, må jeg innrømme.

Så det er også bra ting, tror jeg, i USA, selv om jeg også har hatt litt problemer med Google, at de lar en anonym hat-blogg, med løgner om meg da, være oppe på Blogger.

Ihvertfall sist jeg sjekka.

Men men).

Mer da.

Jo, jeg sjekka ut en av de linkene, som dukket opp, fra det søket i overskriften.

Og det var en video, som var litt artig.

Skal jeg se om jeg finner den:

PS 2.

Folk får tro hva de vil, om det som sies i den Illuminati-videoen.

Men det går tydeligvis mye på ting som ‘blodlinjer’, eller ‘blood-lines’, på engelsk.

Og et annet uttrykk som går igjen, om det her Illuminati-greiene, det er uttrykket ‘reptiler’.

Men hva disse kongelige og presidentene har med reptiler å gjøre, det kan kanskje være litt vanskelig å skjønne.

Dette må være snakk om en slags metafor, tror jeg.

Så hvorfor disse folka som skriver om Illuminati, bruker uttrykk, som reptiler, som kanskje er vanskelige å forstå, for vanlige folk, som kanskje er skeptiske nok fra før av.

Nei, det er kanskje ikke så lett å skjønne.

Men det har sikkert en forklarting det og.

Det får man regne med.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

2 kommentar to “StatCounter: Noen i England søker på ‘royal links to the illuminati youtube’, på Google. (In Norwegian)”

  1. lulz Says:

    http://www.davidicke.com/index.php/
    Her kan du lese mer om reptilmenneskene.

  2. johncons Says:

    Jeg søkte på Wikipedia:

    David Icke
    According to writer David Icke, 7-foot (2.1 m) tall, blood-drinking reptilian humanoids from the star system Alpha Draconis are the force behind a worldwide conspiracy directed at humanity. The reptilians maintain their control through the generation of fear and negative emotion, which is food to these entities, by manufacturing conflicts, primarily wars. He contends that most of the world’s leaders are in fact related to these reptilians.
    According to an interview with David Icke, Christine Fitzgerald claims that she was a confidante of Diana, Princess of Wales, and that Diana told her that the British Royal Family were reptilian aliens, and that they could shapeshift.[7] Icke also claims that many presidents of the United States have been and are reptilian humanoids. In his view, United States foreign policy after September 11 is the product of a reptilian conspiracy to enslave humanity completely in a «New World Order,» with George W. Bush and other minor and major political figures being the conduits used for the unfolding of this Reptilian conspiracy.
    Icke draws connections between the reptilian aliens in his theories and the Annunaki depicted in Zecharia Sitchin’s 12th Planet,[8] which has led to other conspiracy theorists referring to reptilian humanoids as the «Annunaki»;[9] however, Sitchin himself has always described his Annunaki as purely humanoid.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid

    Jeg vet ikke helt jeg.

    Det høres kanskje litt ‘far out’ ut for meg.

    Jeg slo nesten opp med ei dame en gang, (hun Laila Johansen fra Skøyen som jeg traff på Radio 1 club nyttårsaften 1990), fordi hun sa hun hadde sett ufo.

    Da trodde jeg hun måtte være gæern.

    Men men.

    Men det er alltid kult å få feedback på bloggen, så tusen takk for det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

Legg igjen en kommentar

