Jeg prøver å få meg jobb ihvertfall. (In Norwegian)

3 kommentar to “Jeg prøver å få meg jobb ihvertfall. (In Norwegian)”

  1. johncons Says:

    Noen sendte en kommentar nå, som var litt respektløs, så jeg tok ikke med den.

    Men grunnen til at jeg søker jobber nå.

    Det er ikke først og fremst i karriere-øyemed.

    Men, jeg prøver å få en jobb, sånn at jeg kan betale regninger osv., mens jeg venter på å få rettighetene mine fra myndighetene.

    Etter at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’.

    Og ble forsøkt drept i Larvik i 2005.

    Slike ting er det vel naturlig, at folk prøver å klare opp i.

    Jeg er jo et menneske, og ikke en struts, som har hode i sanden, for å si det sånn.

    Men jeg må jo betale regninger.

    Jeg må jo holde meg i live, for å si det sånn, i England, mens jeg venter på at myndighetene skal gjøre jobben sin.

    Jeg vet ikke hva som foregår i det skjulte.

    Jeg må forholde meg til det jeg vet.

    Og jeg blir bare kødda med av myndighetene, og jeg må jo betale regninger jeg som alle andre, så derfor prøver jeg å få meg en jobb da.

    Det er ikke verre enn det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  2. Anonymous Says:

    Ta kontakt hvis du er interessert i jobb i Liverpool som sagt. Kan formidle ledige jobber i renholds- og butikkbransjen. Matbutikk er på utkikk etter hjelpegutter og renholdsfirma søker for tiden etter nye renholdsbetjenter.

  3. johncons Says:

    Hei,

    jeg kan godt jobbe i butikk, med å stable varer osv.

    Men hjelpegutt høres litt rart ut for en mann som er snart 40 år da.

    Og jeg har jo også jobbet som butikksjef, i Norge.

    Men hvis du mener en som stabler varer i butikkhyller f.eks., så kan jeg sikkert gjøre det.

    Men jeg synes det er litt rart at du sier jeg skal ta kontakt, for du oppgir ikke noen kontaktopplysninger.

    Men ellers fint.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

Legg igjen en kommentar

