Jeg sendte enda en ny anmeldelse til politiet, for n-te gang. (In Norwegian)

Google Mail – Anmeldelse av 'fan club'-blogg

body, td{font-family:arial,sans-serif;font-size:80%} a:link, a:active, a:visited{color:#0000CC} img{border:0} pre { white-space: pre; white-space: -moz-pre-wrap; white-space: -o-pre-wrap; white-space: pre-wrap; word-wrap: break-word; width: 800px; overflow: auto;}

function Print(){document.body.offsetHeight;window.print()}



Google Mail



Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>





Anmeldelse av ‘fan club’-blogg







Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>





Mon, Apr 13, 2009 at 1:47 PM






To:

post.oslo@politiet.no






Hei,

noen sier at de har laget fan-club blogg, om meg.

Men dette er bare tull, det er for å mobbe, de sier jeg er sinnsyk osv.

Så dette vil jeg gjerne anmelde for æreskrenkelser.

Så kan dere gjøre det samme som dere pleier å gjøre, når jeg anmelder

noe til politiet, (ingenting).

Men da har jeg ihvertfall anmeldt det.

Og jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, som vanlig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




Legg igjen en kommentar

